Reklama jako riziko?


Reklama stojí peníze, to je jasné. A ten, kdo ji zadává, tedy klient nebo zadavatel ví, že se musí vrátit. Tedy investice, kterou do ní dal. Kontrola pak není jednoduchá, protože asi nikdo u pokladny neřekne, že si televizor kupuje jen proto, že na něj viděl reklamu. Na internetu to již možné je. Nejde ani tak o tu kontrolu, ale o něco jiného. Klient společnosti, která někam jeho reklamu umístí může tvrdit, že na webu, kde je inzerát jsou tisícovky návštěvníků. Jenže tržba se stále nezvyšuje.

hry v televizi

Kde je chyba? To není jednoduché zodpovědět, hrají zde roli různé faktory. Klient však přesto reklamu zaplatil, ovšem, jak vidno, bez výsledku. Proto je dobré zjistit si něco o PPC reklamě. Za tu se totiž neplatí, tedy za její umístění kamkoli, zde se platí až poté, když na ni někdo klikne. A klikne na ni jen ten, kdo má o zboží v reklamě uvedené zájem. Tím pádem je to možný zákazník. A ti vlastně klienta živí, dávají mu vydělat. Tím kliknutím a následnou koupí je návratnost za reklamu sto procentní.

televizor-monitor

Výhoda PPC reklam je tedy jasná. Zaplatíte až tehdy, kdy začnou klienti klikat. A podle toho si také můžete být jisti, že tito lidé na váš web skutečně přišli. Vše to o všem musí být na webu kam skutečně někdo chodí. Tedy hodně často. Například na webu společnosti Linkedin, kam chodí skutečně hodně lidí z celého světa. A lidí veskrze zajímavých, kteří mimo lidí do práce shánějí kde co. Klidně i například již zmíněný televizor, třeba i takový jaký je na fotkách. A ti si jistě rádi kliknou. PPC reklama Linkedin má prostě zvuk a švih. Toto je obzvláště výhodné například když někdo testuje Shoptet – tvorba e-shopu. Toto je vlastně pro každého, kdo začíná a neví ještě cože si to ukousl za krajíc. Zde mám možnost testovat a prověřovat. Nu a čas jistě ukáže, zda to byla dobrá cesta či nebyla. Ale většinou to je správná volba.