Každá firma chce dosáhnout co nejvyššího zisku. Obvykle je k tomu ochotna použít veškeré legální prostředky, které má k dispozici. Jedním z nich je i možnost dostat webovou stránku naší firmy na vyšší příčky ve výsledcích vyhledávání určitého slova nebo fráze. Obvykle se jedná o takovou, která souvisí s činností, kterou firma provozuje.
Za tímto účelem si najímá firmy, které mají v popisu práce toto zařídit. Způsob, jakým to dělají, je poměrně jednoduchý: napíší a publikují mnoho článků, které budou obsahovat daná slova nebo fráze a odkaz na webovou stránku klienta. To ovlivní algoritmy vyhledávače tak, že bude klientovu internetovou stránku považovat za relevantnější a umístí ji tedy na patřičném místě.
Toto je rozhodně výhodné, avšak jedná se o poměrně riskantní strategii. Musíme totiž uvážit to, že velkým faktorem pro rozhodování o pořadí výsledků je pro každý vyhledávač také návštěvnost dané stránky.
I zde je však tento systém o krok napřed. Díky tomu, že dané články obsahují i odkaz, který návštěvníka po kliknutí přesune na web klienta, mu zvýší návštěvnost.
To vše zní dobře, avšak jako všude i zde je nutné, aby probíhala u projektu SEO kontrola, a to nejen článků, aby obsahovaly vše, co obsahovat mají, ale také toho, zda celá ta snaha má skutečně výsledky a zda klientova internetová stránka získala jak víc návštěvníků, tak i lepší pozici ve výsledcích vyhledávání.
Jak ale takové kontroly probíhají? U článků je to jednoduché. Nejprve automat vyhodnotí, jestli je vše v pořádku. Pak jej převezme kontrolor, který zkontroluje funkčnost odkazů a to, že je tam správné klíčové slovo na správném místě, a že článek celý dává smysl. Pokud je vše v pořádku, pak jej publikuje.
Pokud jde o to, zda má metoda SEO nějaký efekt, tak to kontroluje klient sám. On vidí, zda jeho web navštívilo více lidí. Může si také vyzkoušet zadat daná klíčová slova do vyhledávače a podívat se, jak si na tom jeho internetová stránka stojí.
Navzdory rizikům je to však poměrně používaná https://www.root.cz/clanky/pametova-zarizeni-pouzivana-u-osmibitovych-pocitacu-v-soucasnosti-2/ a úspěšná metoda, ač poněkud dražší. Nemusíte se tedy bát do toho jít.