Každý, kdo má vlastní webovou stránku, ať už je to firma nebo soukromá osoba, chce, aby byla její návštěvnost co největší. Pro firmy je to ještě mnohem důležitější, neboť valná část obchodů se dnes odehrává právě přes internet. Navíc je to síť, kde si lidé nejvíce hledají informace o konkrétním produktu. Jak ale návštěvnost zvýšit?
Jednou z možností je SEO optimalizace stránek seolight.cz pro vyhledávače. Jedná se o proces, kdy se internetová stránka firmy upraví tak, aby se po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů objevil její odkaz v seznamu výsledků na jednom z předních míst.
To zní dobře, zkrátka si náš web upravíme, a hned budeme mít vyšší návštěvnost! Jenže tak jednoduché to není. Aby tato metoda byla úspěšná, je potřeba dodržet několik základních pravidel.
Jedním z nich je provedení analýzy klíčových slov. Jednoduše řečeno, je potřeba zjistit, která slova jsou v daném oboru nejčastěji vyhledávána, a také jak často. Musíme však mít na paměti, že tyto údaje se mohou vyhledávač od vyhledávače lišit.
Z těchto nejčastěji vyhledávaných výrazů si pak vybereme ty nejčastěji vyhledávané a vhodně je zapracujeme do textu na naší stránce. Tím zajistíme, že se při jejich vyhledávání objeví náš web v seznamu výsledků. Jak jej ale dostat na jedno z prvních míst? Koneckonců jen málokdo prochází například deset stránek výsledků.
Zde nám pomohou podpůrné články. Jedná se o jednoduché krátké články, zveřejněné na nejrůznějších serverech. Ty musí obsahovat jak dané klíčové slovo, tak i hypertextový odkaz na daný web. Tím se vyhledávač přesvědčí, že se jedná o stránku, o které se v souvislosti s vyhledávaným výrazem hodně mluví, a je tedy dobré ji zařadit na jedno z předních míst.
Jak je vidět, jedná se o složitější proces, než se na první pohled zdálo. Proto většina lidí najímá na jeho zpracování externí firmu. A to se vyplatí pouze firmám.